Luisterboeken voortaan via de online Bibliotheek app

Gepubliceerd op: 23 februari 2023 13:26

Luisterboeken zijn heel populair. De meeste mensen lenen ze met gemak en plezier in de online Bibliotheek app.

Daarom hebben we de kleine collectie fysieke luisterboeken die we nog hadden nu afgeschreven en kopen we zelf geen nieuwe meer. Kijk eens naar de enorme collectie luisterboeken die beschikbaar is in de app, daar kan geen fysieke collectie tegenop.

Vanaf 6 maart kun je in Holten geen dvd’s meer lenen. Er zijn zoveel manieren om films te kijken dat deze collectie bijna niet meer geleend wordt. Voorlopig is er in Rijssen nog wel een dvd-collectie, die natuurlijk ook voor onze leden in Holten beschikbaar is. Je kunt dvd’s in de catalogus reserveren. Wil je op de hoogte blijven van de nieuw aangeschafte dvd’s, abonneer je dan op onze aanwinstenlijst.