Meer doen met de computer

Handig maar ook lastig

Je kunt via de computer en op internet steeds meer regelen. Dat is handig. Maar ook lastig als je hier geen of weinig ervaring mee hebt. De Bibliotheek helpt je verder. Met cursussen, workshops en spreekuren over computers en internet.

Deelname is gratis. Iedereen is welkom. Je hoeft geen lid te zijn van de Bibliotheek.

Oefenen met de computer

In de cursus Klik & Tik leer je werken met computers en internet. De cursus is voor iedereen die nog geen ervaring heeft met computers.

Over Klik & Tik

Workshops digitale overheid

In de workshops van Digisterker leer je omgaan met de websites van de overheid. De cursus is voor iedereen die al een beetje ervaring heeft met internet.

Over Digisterker

DigiVitaler: regel je gezondheidszaken digitaal

Contact met de huisarts of het ziekenhuis verloopt steeds vaker digitaal via je smartphone, tablet of computer. Dat noemen we digitale zorg.

Over DigiVitaler

• Hulp nodig?